Nittonede maj

Jag är fortfarande ganska sjuk, men nu är som tur är endast en halsmandel svullen. Så det går åt rätt håll helt klart. Märkligt nog så kan jag inte öppna munnen mer än två cemtimeter. Det är lite osmidigt såklart, men eftersom jag inte direkt kan äta något i alla fall så spelar det inte så stor roll. Det är väldigt imponerande hur väl min kropp anpassat sig efter den extremt snåla kosten som den fått nu i några dagar. Jag tror inte att jag kommit över 500 kcal de senaste dagarna, och har tappat något kilo på grund utav det. Men det är väl gott det. Beach 12 baby!
Om jag ska ranka vad jag vill äta mest just nu så blir det (utan inbördes ordning):
  • Ett par korvar med bröd från IKEA, varför inte en semla efteråt?
  • Tre wienerbröd
  • En hel vattenmelon
  • En stek med bea och coleslaw
  • En sex, sju morotskakor
  • Allt saltlakris i USA (det finns inte så mycket, en handfull kanske)
  • Spagetti carbonara med lite broccoli i, som den som jag åt nere i Greensboro
  • En burgare från Bob Evans
  • En jävla massa asiatiskt från en svettig buffe
  • Sirapslimpa med apelsinmarmelad
  • Polarbröd med ost
  • Julmust



    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0