Nionde maj.

Nuså, efter en lång bloggvila så bör jag nu återigen ha tid att ta upp detta igen, till glädje för otroligt många kan jag tänka mig.

Jag mår bra, skolan har gått fint och efter lite sjukdom så mår jag dessutom rätt så bra. Inte hundraprocentigt men vi är på väg ditåt. 

Min sommar ser ut som följande: 
Jag kommer bo inne i Cincinnati i sommar hos en tränare till laget där jag kommer spela. Dit flyttar vi först imorgon. 
Jag ska spela fotboll i ett lag som heter Cincinnati Kings. Jag har bara gjort en träning för dem än, men det verkar vara riktigt fin nivå. Förhoppningsvis så får jag speltid, men jag är lite knubbig. Annat än på min lilla skola här i Wilmington!  

Matcherna kommer vi spela på Northern Kentuckeys fotbollsarena, som är väldigt nybyggt och fint. Också detta lite annat än vad som erbjuds här på skolan där jag går. Vi kommer dessutom spela matcher hela vägen upp i Toronto och ett gäng matcher i Chicago, så det blir nog roligt. Men jag blir inte ensam här utan även Anton har efter mycket velande bestämt sig för att det skulle kunna vara kul att testa på detta också. 

Men som ifall detta inte vore nog så ska jag nog kunna ta mig hem någon vecka till Sverige i mitten på juli. 

Jag lär göra en uppdatering när vi flyttat in hos vår tränare imorgon, det blir spännande!

Den här sidan som jag skriver bloggen på dödar min inombords för att det ser så otroligt fult ut när man har bilder. Jag måste nog hitta något annat ställe att ventilera på. Jo jag tackar ja.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0