Tolfte maj

En snabb liten videoblogg från hur vi har det här. Vi har tre hundar i huset varav en är ganska livlig. Jag var just ute och fick hämta hem honom eftersom han gillar att springa iväg.



Jag är fortfarande rätt sjuk, och en tjock jamaikan trampade på min tå som är rätt missfärgad just nu. Det är segt.

Vi ska försöka att hinna med att gå på baseball nu i dagarna, eftersom vi har Cincinnati Reds här i stan. Det är jävligt tråkigt att titta på, men kostar bara 6 dollar så varför inte.

Annars händer det väl inte mycket. Båda de vuxna i den familjen som vi bor hos är bortresta så det är bara Anton, jag och deras son Brandon här. Han slog mig just på fifa. Anton ligger väl och sover som vanligt. Om jag får lite tid över så ska jag ta och visa hur huset ser ut och vilka det är som vi bor hos. 

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0