To do list: 2012

Hejhej! Nu är det nytt år, ny start. Detta ska jag åstakomma.
  1. Komma under 12% body fat. Ligger i nuläget på runt 17% skulle jag gissa på.
  2. Stanna under 12% body fat.
  3. Köpa en blå kostym ytav finare kvalitet.
  4. Hoppa fallskärm.
  5. Lära mig göra bakåtvolt och sen använda detta som min målgest.
  6. Ha minst 3,5 i GPA.
  7. Skaffa mig en riktigt skön bränna.
  8. Bänka 110, benböja 160 och frivända 80 kilogram.
  9. Fortsätta jobba på min begynnande, och redan nu maffiga mustasch.
  10. Inte äta godis (UNDANTAG!!!: Jul och om jag blir jättesugen, verkligen jättejättesugen, och det hjälper inte att äta riktig mat)
  11. Skaffa en fin underskrift, helst med en fin reservoarpenna. Och lära mig skriva bara lite, lite finare (anything will do here to be honest)
  12. Köpa en ordentlig rakkniv och leka J. Depp.
Som man nu kan se är min form något som jag vill ta tag i. Detta kommer göras med en riktigt snyggt exeldiagram (som heter "fet till fit"), där jag redogör för både vikt och omkrets. Nu ska vi se ifall det verkligen är så svårt att gå ner i vikt som folk vill göra gällande!
Ps. Jag tror att jag ska köpa med en godispåse på flyget. Men det gills inte. Ds.

Kommentarer
Postat av: fundersam

Nu när en viktminskning är på gång, ska du även avstå från kakor? Du är ju trots allt ett riktigt kakmonster om jag har förstått rätt? Jag spår en konflikt mellan din aptit och strävan efter toppform.

2012-01-24 @ 01:19:24
Postat av: Martin

Ett jävla tjat om kakor från vissa som kommenterar här...

2012-02-11 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0