Day to day life

Här har vi en väldigt trevlig unge herre vid namn Alexander Ruckman. Med honom har vi Anton Nicklason. Ingen utav dem väldigt vassa, men oj så kul de har det när vi äter! 



Här har fotbollen abrupt tagit slut efter att vi förlorat i kvartsfinalen mot Mount Union med 0-1. Tråkigt, men ändå lite skönt. Nu blir det istället till att lyfta skrot, sortera det och sen slänga iväg det på soptippen. Vi får nog också träna i gymmet. 

Här var det just Halloween, jag klädde ut mig till en tättäkta sjöbjörn (kostade mig $8). Det var en onepeice som man steg in i från ryggen. Grymt smidigt, funderar på att sy ihop alla mina kläder på detta sätt för att spara både tid och huvudbry med att välja kläder. Winwinwin I say. 


I maten så hade man huggit av armen på någon stackare. Fackföreningarna här är förjävla veka.



Annars händer det väl inte så mycket här, hösten har kommit till Ohio och naturen visar sitt otroligt breda spektra av underbara färger (hähä, otroligt pretentiöst, så skulle jag aldrig skriva). Men det är änna ok att sitta och titta på när man äter frulle



Kommentarer
Postat av: orolig

Du ser lite "otränad" ut? Du har väl inte hittat kakburken nu igen?



2011-11-14 @ 01:26:29
Postat av: Martin

Hahaha, Oba, du är för mycket.

2011-11-14 @ 06:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0